Suflet şi visuri în contul unui maine

De nenumărate ori am simţit că mă voi îneca în proprii-le-mi lacrimi. Apăsarea din capul pieptului se intensifică o dată cu tristele amintiri ce revin în momente de evaluare a trecutului. Visuri ferecate în castele de nisip năruite de valurile unei mări pe timp de furtună. Am copiat codurile acestor visuri şi le-am pus în seifuri cu extracte diferite de cont. Există hackeri dornici să spargă parole doar pentru că au facut o pasiune în a da peste cap un sistem, pe care nu-l cunosc în întregime, pentru a-şi satisface plăcerea de a distruge şi a le da impresia că sunt nişte cuceritori. Instinctul îmi spune că sunt nişte cuceritori efemeri care se vor îneca şi ei la un moment dat, plutind în spumele vorbelor sparte de diguri. Aşadar, până atunci alimentez contul sufletului cu fiecare vis al unui mâine.

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info