Reversul fericirii - tristetea

Sunt trista. Sunt trista pentru ca m-au dezamagit oamenii. M-au dezamagit intr-atat incat mi-e frica sa fiu si singura. Dar e mai bine asa, singur. Sunt eu cu mine, cu gandurile mele, cu visele cu sperantele de mic copil. Ma gandesc uneori, daca as fi fost altfel ca fire as fi avut de castigat? Dar oare ce sa fi castigat? Sa ma fi periat persoane doar de dragul ca ar avea vreun interes? Cu siguranta nu mi-ar fi placut aceasta ipostaza. Mai bine asa. Daca nu ceri nimic in schimb atunci cand ajuti oamenii ei se obisnuiesc cu starea ta de a nu cere nimic. Nu imi pare absolut rau deloc cum am procedat. Daca n-o luam pe partea cu credinta am putea lua-o macar ca soarta. Viata uneori se recompenseaza asa cum se si razbuna.
Poate ca sunt trista pentru ei.
Nu putem contabiliza cine are mai multa fericire si cine are mai putina.

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info