Clar de luna

M-am trezit pe malul lacului privind luna, fericita de asemenea minunatie despre care am fost invatati din scolile primare ca este un satelit al pamantului.
O priveam, era luna plina, o vedeam chiar oglindita in luciul apei si nu ma saturam sa o admir stand invaluita in lumina ceroasa. Este o alta lume! Mi-am descoperit bucurandu-ma ca un copil. Nici nu vroiam sa ma gandesc ce faci tu in seara aceea, era destul de limpede precum clarul de luna. Uneori ti se poate intampla sa fii atat de convins de ceva anume incat nici nu mai poti crede. Da! Ma mint singura! Ma mint pentru a avea putinta de a admira si lucrurile frumoase, ma mint pentru a nu uri si a fi constransa sa fac rau. Nopti intregi am admirat luna iar tu nu erai cu mine… Dar vorbele tale spun ca ma iubesti.

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info