Un prieten pierdut şi îngerul care s-a arătat

Am pierdut un prieten în somn adânc şi m-am trezit cu un înger. Un înger care se roagă pentru această lume şi cred că mă iubeşte şi pe mine. Când mă gândesc la el ştiu că e într-un loc luminos şi mă fericeşte această lumină. Lucru nu prea îmbucurător pentru mine e că nu mă iluminez şi eu, să văd drumul de unde se iţeşte lumina. Ştiu foarte mulţi că mie îmi place să dorm, să mă cufund în vise cu cadre din filme de multe categorii, cu actori cărora le dau Oscaruri pentru cât de bine îşi joacă rolul vieţii. Nu, dar vă spun eu când mă trezesc aceste coşmaruri observ că multă lume savurează vedetismul. Nu ştiu dacă acum îmi pare rău pentru mâhnirea produsă unor persoane că nu le am făcut cinstea de a fi vedeta în toată regula cu toate forţările mele şi antrenamente intense de a fi şi eu o vedetă. Chiar ştiu pe vremea când era Şcoala Vedetelor m-am gândit cum s-o fi dat examenul în lipsa prezenţei mele.
Acum ajunsă la o cotitură de drum îmi dau seama că aud un refren N-am atins nici o stea a unui artist care a murit subit.
Înainte să îmi termin rolul vreau să mă bucur de lumină, de acel prieten pierdut, la acea lumină a îngerului şi să îmi împreunez mâinile.

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info