Despre sefie

Pana la urma m-am gandit sa imi vars naduful ca la un moment dat trebuie sa si rabufnesc. Simt ca nu mai suport prostia dusa la extreme a multor oameni, de fapt romani la locurile de munca. Toata lumea vrea sa fie sef, multi oameni te judeca dupa ce serviciu ai sau daca n-ai. Eu una m-am conformat dupa principiile mele si vreau sa ies din turma. In ziua de azi sunt pusi unii sefi care habar nu au nici de cele mai elementare notiuni despre management dar dupa marea majoritate a salariatilor ca sa iti pastrezi locul de munca trebuie sa te conformezi dupa sloganul “seful are intotdeauna dreptate” chiar daca tie ti se face o nedreptate, chiar daca seful cu pricina va duce firma la faliment si va lasa in urma un dezastru si va pleaca vanturand mandru nevoie mare un CV incarcat de functii care mai de care incepand de la sef de departament, manager, leader si alte “functii” ce dau bine pentru urmatoarea “recomandare” ca nu poti sa ii zici un interviu de-a dreptul sau prezentare de la rubrica anunturi Oferte de munca.

Unora imi vine sa le spun ‘Lasa-neee, lasa-nee ca ne-ai plictisit!’

P.S. Daca ai chef de munca si n-ai unde sau n-ai cu cine inscrie-te ca voluntar

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info