Cum? Muncesti degeaba?

Nu de mult timp sunt voluntar la Crucea Rosie si sunt tare fericita ca pot sa imi aduc contributia si energia mea din timpul liber unor acte caritabile si sa pot fii de ajutor la momentul potrivit. Ma rog activitatea nu o voi comenta aici ci un singur lucru care ma deranjeaza la toti cunoscutii care au luat stiinta ce inseamna a fi voluntar si care cu niste ochi mari aratand a mirare si chiar stupefactie, spunand pe un ton ca si cum as fi innebunit" Dar te platesc? Dar fara salariu? Nu se poate!" Cata vreme romanii vor alerga numai dupa material si dorinta de a parveni nu se va insanatosi prea curand aceasta societate. Le place sa se laude cu ce au ei si cu ce au chiar altii, le place sa faca o pomposenie asupra situatiei lor in societate sa te impresioneze si asa poate ii placi mai mult.
Eu sunt tare fericita ca am avut niste satisfactii si niste trairi pe care nu le am avut pana acum, multumesc ca am niste colegi extraordinari, niste oameni cu inima mare.
Ma bucur ca i-am cunoscut si ca sunt VOLUNTAR!

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info