Scrisoare catre un iubit

Iubitul meu nu vreau sa am nimic pe suflet in fata ta. Inteleg ca nu ne potrivim. Inteleg ca nu esti de acord cu opiniile si parerile mele. Chiar daca m-am tavalit nopti de-a randul in chin pe podele, nu e vina ta. Trebuia sa inteleg la timp ce vrei, imi dau seama ca n-ai facut nici o promisiune desi eu as fi dorit sa imi promiti. A fost o greseala de a mea din vechi timpuri pe care vroiam sa o rezolv cu tine, inteleg neputinta ta si ca nu ma poti intelege si pe mine. Nu vreau sa intru in viata ta, in gandurile tale. Iti scriu aceasta scrisoare pentru ca n-am avut curajul de a-ti spune in fata ca noi, nu avem acelasi drum, nu mergem pe aceeasi carare si ca as dori sa ma intorc la punctul de intalnire si sa iau hartile mele sa ma ghideze pe drumul pe care il vreau. Nu a fost o greseala a mea sa poposesc in luminis cu tine. Mi-a facut placere dar numai ca nu stiam sa facem focul de tabara , nu am pus destui busteni sa atatam focul. Am rupt ca adolescentii din iarba uscata si a fost numai un foc de paie. Nu am stiut sau chiar mi-a placut ideea ca esti un vanator si ca esti puternic gata sa ma aperi de dusmani dar dusmanii mei erau prietenii tai, imi dau seama ca nu puteai sa ii tradezi pe ei si sa fii cu mine, sa fim singuri, te inteleg am plecat spre marcaje...
Drum bun!

2 comentarii:

Denisa spunea...

Sper ca scrisoarea este fictiune si ca nu este ceva ce traiesti acum. Asa mi-ar placea, sa nu te stiu trista. De fapt, eu nu te-am vazut trista niciodata :D
Daca este o scrisoare adevarata, chin up si zambet pe buze. Din fericire, lucruri rele si suparatoare trec

Anca Olga Vrinceanu spunea...

Draga Denisa uneori viata bate filmul, fictiunea sa fie in realitate... Se intampla ca de la o stare permanenta de bucurie sa mai ai si momente de cadere. Multumesc pentru indemn la ridicarea moralului. De fapt chiar ma simt mai bine :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info