Ce sa spun, in loc de urari in acest ajun, decat ca sunt foarte dezamagita de foarte multe persoane cunoscute, cunoscute mie mai ales sub denumirea de prieteni, amici, colegi, cunoscuti, iubiti, oameni de toate categoriile si toate varstele. Un singur dar am obtinut si acela este oprirea apetentei spre persoane care nu au gusturi bune. Da, pe un prieten adevarat iti vine sa il mananci. I-au innebunit vremurile astea in care banul primeaza, serviciul care le promite sansa de a avansa. Poate asta n-am invatat eu de la viata si nu m-a interesat.
Insa oamenii care imi sunt foarte dragi, oameni cu suflet, oameni care nu au titulaturi pompoase ci sunt oameni de nadejde, oameni care indiferent de vreme si vremuri sar sa dea o mana de ajutor celor in nevointa sunt colegii mei voluntari. Ei sunt cei care ma fac sa ma comport normal fara masti de complezenta, ei sunt colegii cu care ma simt foarte bine, ei sunt cei la care simt ca au suflet, suflet de om.

6 comentarii:

Adriana spunea...

Cat de frumooos:X:X:X...ma bucur sa aud ca tot voluntarii sunt cei mai tari:P

Anca Vrinceanu spunea...

Da Adi, ce e mai frumos la un om sa vezi decat ca daruieste si ajuta in mod dezinteresat?!

Iulian spunea...

Si noi te iubim Olga!!! Cel mai frumos lucru este cand te atasezi de colegii tai si ii simti adevarati prieteni. In aceste situatii totul este mult mi usor de realizat, se simte o echipa!!

Craciun fericit si La multi ani!

Anca Vrinceanu spunea...

Multumesc din suflet, aceasta declaratie de Craciun este unul din cele mai frumoase daruri ale Mosului.
Si eu va iubesc si va multumesc

ana sofian spunea...

Nu merită să-ţi aduci aminte neîmplinirile, ci doar lucrurile minunate pe care le-ai trăit!
Ana Sofian

Anca Vrinceanu spunea...

E si asta un mod de a fi mai optimist

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info