Petrecerea de revelion (In atentia fetelor)

In functie de locatie va trebui sa avem o anumita tinuta si cel putin un buget alocat pentru cadouri, restaurant etc. care bineinteles va fi unul de criza. M-am gandit la multe persoane in special de sex feminin pentru aceasta noapte speciala.
Pai, deja mai sunt trei zile si daca vom fi invitate undeva :)) trebuie sa incepem sa ne pregatim. Nu vreau sa dau lectii de styling sau fashion dar mi se pare mie ca imi bubuie cateva idei, mai ales ca am experienta de decenii in participari la petreceri.
Asa ca, dragelor acum pe ultima suta de metri sa ne gandim cum ne pregatim. Eu ma refer aici la persoanele care nu au nici un buget alocat pentru ingrijiri profesionale si trebuie sa incropeasca ceva.
1. Parul - trebuie vopsit cu cateva zile inainte, daca nu e cazul, dupa spalare de la bunica un sfat clatiti parul cu apa incropita cu cateva linguri de otet. Daca vi se pare ca e putin ars de la vopsea asa cum am vazut la multe fete incercati masti preparate in casa, in caz ca aveti ingredientele necesare, dar daca nu, spargeti un ou in cap folosind galbenusul, si parul incercati sa nu il mai uscati cu feonul.
Daca vreti o schimbare va puteti tunde la un coafor, nu incercati schimbari radicale, acestea ne pot soca pe noi insine daramite pe altii. Acordati-va cateva minute pentru a va privi in oglinda sa vedeti cum puteti face aceasta schimbare care sa va avantajeze. Un par frumos este cel care straluceste, un par curat, o tunsoare care se potriveste fetei si chiar stilului dvs de viata.
2. Tenul - am observat ca se poarta machiaje si mai putin se pune accent pe ingrijirea tenului. Un ten frumos este unul curat. Tot cu cateva zile inainte se va face o curatare a acestuia. O baie de aburi, se introduce fataul deasupra unui vas cu apa fierbinte unde am aruncat niste pliculete de ceai si acestea pentru anumite tipuri de ten. Dupa aceasta manevra se curata tenul cu comprese sterile sau puteti tot ca un sfat de la bunica sa il curatati cu malai.
Iar in fiecare zi, dimineata si seara, curatare prin demachiere cu o lotiune demachianta. Si aici sunt mai multe manevre de demachiere, tonifiere, etc. dar nu mai e timp...
3. Din sfaturile unor prietene in momentul aranjarii pentru petrecere pune niste muzica pentru a te binedispune. Atitudinea inseamna mult. Trebuie sa te simti bine mai ales la petrecere.
4. Ca si vestimentatie nu incearca sa iei lucrurile pe care le-ai tinut de bune dar care s-au demodat, cu siguranta nu te vei simti bine. Alege lucrurile in functie de locatie si de invitati, dar mai ales sa te simti bine si sa iti stea bine.

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info