Stirile de la fix sarite de pe fix

Stirile zilei de la posturile de televiziune bine cotate se intrec in stiri morbide chiar si in zile de sarbatoare menite sa indispuna, sa induca si chiar sa sperie oamenii care doresc sa fie informati cu stirile zilei. De 1 decembrie au fost prezentate grupaje de stiri in care aratau oameni batandu-se pe mancare, norocul meu ca m-am plimbat si eu in aceasta zi si am vazut astfel de actiuni ce preced campania electorala servind electoratul cu un mititel, o tuica, o fasolica oricum ceva traditional, dar nu am vazut asa imagini degradante care sa caracterizeze cetatenii romani. E degradant cum unii cameramani d-abia asteapta sa filmeze cate un cetatean de conditie sociala precara ca si cum acesta ar fi semnificativ pentru poporul roman. Desi, oricum ar fi, nici de acel om nu trebuie sa se rada, sau sa ne miram doamne in ce hal sunt, suntem. In orice societate democrata sunt oameni bogati si oameni saraci, cuvantul homeless nu este romanesc deloc, asa ca... Una peste alta mi-am dat seama cat de mult se poate denatura realitatea. Cine a mai iesit de 1 decembrie sper din toata inima sa fi vazut oameni normali, parinti cu copii, varstnici si de toate varstele, ce au iesit in mod civilizat la o plimbare si sa se bucure in liniste de aceasta zi mare. Sa nu uitam ca suntem romani si trebuie sa fim uniti si nu invrajbiti.

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info