In weekend la vaccin

Gata cu sarbatorile, gata cu distractia! S-a asternut linistea, am trecut si de campaniile electorale acum in febra mare fiind vaccinarea impotriva AH1N1 desi e weekend. Suntem o natie inca usor de manipulat cu televizorul. Mass media este inca un instrument al puterii de stat sau al institutiilor politice.
E un lucru laudabil vaccinarea, dar la noi se depasesc anumite limite. A devenit o isterie a maselor si nu asta ar fi trebuit sa fie rezultatul unor avertismente sau comunicate din partea ministerului sanatatii. Recunosc si eu as vrea sa fac acest vaccin dar mi s-ar parea normal sa ma duc la medicul de familie intr-o zi normala de lucru, sa stai un timp redus si sa nu pierzi o zi intreaga p-acolo sau chiar pana noaptea tarziu. Dar ma rog ce sa mai spun, ca nu mai e nimic normal la noi, ca pana si eu ma simt anormala?
Cine are idei pentru weekend, entertainment sa mi le impartaseasca si mie.
Weekend placut!

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info