Prima zi din Anul Nou

Dupa mult zgomot cu multe artificii si dezamorsari de bombe si tilibombe, iata ca s-a facut liniste peste intregul cartier, din cand in cand cate o plesnitura cu ecou care te face sa sari din pat. Mahmuriti, d-abia ridicand pleoapele ne mai infruptam inca din bucatele traditionale.
Astazi, dimineata, s-a oficiat la Biserica Sfanta Liturghie si Moliftele Sfantului Vasile unde au fost foarte multi enoriasi care sunt de apreciat ca au infruntat oboseala si ispitele, recunosc eu nu am ajuns la timp. Se spune ca este cea mai puternica slujba din an, multi petrecand noaptea de Anul Nou la miezonoptica la manastiri chiar in Bucuresti, si este un lucru laudabil fata de petrecerile la care nu te simti bine, unde este prea multa poleiala si unde trebuie sa fii in stand-by ca sa te feresti de vreo vorba nu tocmai dulce, sau dulce care iti lasa un gust amar.
Lasand in urma lucrurile astea, aseara mai aveam o preocupare - dom'le, e luna plina si ploaie de stele, dar, totusi este innorat si ploua, asa ca am intrat pe site-ul oficial al Observatorului astronomic, unde am gasit o multime de lucruri interesante si chiar va recomand sa trageti o privire pe el. Multumesc prietenilor din lumea larga, chiar de pe alte continente care au fost alaturi de mine.
La multi ani!

Un comentariu:

GABRIELA spunea...

Am apucat sa vad ...aici a fost senin, cer inalt si instelat....dar dupa miezul noptii n-am mai gasit luna din balcoanele mele! Am gasit-o in schimb pe diverse ziare online.
Evenimentul primei zile a anului a fost concertul de Anul Nou de la Viena, transmis cu devotament de televiziunea japoneza in fiecare an! Nici ca se poate altfel, japonezii umplu salile de concert si aici, si la Viena!
Asta a devenit traditie in famila mea la Bucuresti si eu am luat traditia cu mine....Parintii mei nu mai exista, dar eu am ramas fidela acestui eveniment care si azi ma leaga de anii tineretii.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info