Carte - Peripetiile coafezului de Eduardo Mendoza

Peripetiile coafezului sau cum mi se ridica mie, parul in cap.
Aflandu-ma in centrul capitalei mi-a iesit in cale libraria Humanitas, unde am intrat si am tras un ochi pe la raftul cu reduceri si m-am gandit ca ar fi o super oferta sa cumpar o carte la pretul de 5 ron. Asa ca mi-a picat in mana romanul Peripetiile coafezului pe care l-am tot rasfoit, am citit chiar si recenzia, si vazand ca face parte din Colectia Rasul Lumii, m-am si imaginat hohotind de ras si izbucnind in lacrimi.
M-am perpelit inca de la primele pagini, gandindu-ma ca poate nu am eu chef sa citesc sau nu am intelegerea necesara, chiar imi venea sa plang :)). Am mai trecut un capitol, de rasu’ plansu’, ca nimic. Imi tot imaginez personajul coafezului care se vrea a fi vesel dar dincolo de aceasta imagine il vezi ca pe un om neputincios, poticnit si care ascunde multa durere.
Eu sper sa il termin asa, taras-grapis, si sa imi smulga macar un zambet.
Mizericordios.
A, da, am mai invatat un cuvant :)

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info