Design de perete


Mi-am facut un martisor pe perete :)) Bine, nu este chiar asa, imi doream demult sa acopar un spatiu ce nu avea inaltime.
Stiu ca se poarta de cativa ani picturile murale stilizate, ca design de interior, precum copaci, ramuri inmugurite, frunze. Asa ca inainte de 1 martie m-am pus pe treaba. Am cautat pe forumuri si am ales propria-mi varianta. Asa ca am luat pensulele si m-am pus pe treaba. Intai am analizat culorile din camera, am schitat ochiometric spatiul ce trebuia umplut si a inceput marea creatie. Lucrul ce m-a avantajat a fost ca aveam tuburi de acrilice luate de la Hornbach si cu care imi satisfaceam un hobby mai vechi, art terapia :)
Si iata ce a iesit!


3 comentarii:

Anonim spunea...

arata foarte interesant. felictari!

Anca Vrinceanu spunea...

:)
mersi

Ana Maria Pal spunea...

Felicitari!
Avem ceva in comun, doar ca eu pictez pe planse, pe panza si mai am multe de invatat de la acest vast domeniu al artei.
Incearca sa faci mai mult decat atat, poate iti descoperi talente ascunse.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info