despre voluntariat si asa ...

Societatea romaneasca nu este pregatita inca sa primeasca anumite actiuni caritabile ca pe un lucru pe care il faci din inima, din compasiune or din oricare alt motiv de bunacredinta. Atunci cand m-am inscris ca voluntar, foarte multi imi atrageau atentia ca nu este un serviciu platit. Si pentru care alt motiv te-ai duce acolo?  "Aasaa, ca nu ai ce face?"
Nu este tocmai asa. Ceva mai devreme ma uitam pe site-ul Avon la fundatia Renasterea care este foarte implicata in prevenirea cancerului la san si de col uterin. Cum la Timisoara s-a mai deschis un centru de diagnosticare. Dar, ne dam seama mult prea tarziu, ca avem nevoie si cat de binevenite sunt aceste centre. Am ramas pur si simplu masca, cand un tip, medic chirurg m-a intrebat de asemenea mirat de ce m-am inscris la Crucea Rosie, “in vederea gasirii unui serviciu? sau asaa…” si nici n-a mai completat desi nu era prea tinerel sa zici ca nu era trecut prin viata.
Sunt foarte mahnita, in general romanii orice ar intreprinde, orice ar face, trebuie sa le iasa un ban, o afacere sau sa aibe un castig, chiar si dupa prietenii. Recunosc nu sunt toti asa, de aceea am si cateva sute de colegi  si chiar foarte tineri. Societatea trebuie sa inteleaga ca este nevoie de asa ceva. Ii mai auzi pe unii ca au o anume compasiune pentru oamenii saraci sau cat sunt de saraci romanii. Dar e bine, cand exista Banca de alimente sau alte proiecte. Restul demonstratiilor prin exemplu sunt de prisos.
Am fost atat de dezamagita de oameni incat nici nu mai pot sa ii judec ca sunt atat de materialisti, avizi de bani si de putere pana cand viata ia o turnura neasteptata ...

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info