Return...

Hristos a inviat!
Am zis sa mai scriu ceva pe aceasta pagina, desi demult as fi avut intentia de a inchide acest blog. M-au incurajat cateva persoane in a-l mentine si carora le multumesc.
Am petrecut intr-un mod foarte frumos aceste sarbatori Pascale intr-o tara crestin-ortodoxa si pe care doream sa o vizitez demult. Este vorba de vechea si eterna Grecie. O tara frumoasa cu insule, munti si mari. O tara cu oameni primitori, frumosi si calzi.
De pe vremea cand eram in liceu visam peisaje si personaje din Legendele Olimpului si-mi inchipuiam ca particip la marile adunari si spectacole in amfiteatre.
De data aceasta am luat cu adevarat parte, la Invierea Domnului, bucurandu-ne, cei toti prezenti, straini si localnici deopotriva la acest eveniment de mare insemnatate crestina.

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info