Loisir

In zilele libere, exista locuri in Bucuresti, unde te poti relaxa. Da, taman in Bucuresti.
In Herastrau s-au deschis cateva biblioteci in aer liber cu terase, unde puteti savura si o cafeluta sau un cocktail. Acolo am dat peste cartea lui Nabokov pe care mi-am promis ca o voi citi in urmatoarea perioada.
O alta varianta ar fi sa ihchiriezi, gratuit, de la GreenRevolution o bicicleta, pentru o portie sanatoasa de miscare. Ce mai e de vizitat? pai Muzeul Satului, Gradina japoneza, gradina cu pauni si cu lebede, si cu ratele mandarin :)
O plimbare cu vaporasul, cu hidrobicicleta sau cu barca.
A, apropo, veveritele pe care le stim noi zglobii si sperioase au inceput sa se invete cu vizitatorii parcului, multi la numar ce-i drept.
Am vazut ca sunt in curs de amenajare a unor teatre de vara. Exista terase unde poti juca si golf.
Iti poti petrece o intreaga zi in aer liber intr-un mod placut atunci cand nu mai ai bani de benzina, cazare si restaurante. Pe weekend!

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info