putin despre golf

Avand in vedere ca in ultima vreme au fost amenajate si in Bucuresti terenuri de golf... am avut asaa... o... curiozitate despre tehnica de joc a acestui sport. Intotdeauna golful l-am asociat cu Tiger Woods si cu americanii. Si ,cu filmele americane. Si, atat.
Asadar, m-am informat si va enumar cateva tehnici, acestea fiind necesare pentru persoane aflate in cazul meu.
- in golf se folosesc cat mai putine lovituri de crosa pentru trimiterea mingii intr-o cupa aflata in pamant :) am inceput bine...

- jucatorii pot alege mai multe crose pentru lovirea mingii;

- terenul are 18 gauri cu distante diferite intre acestea si cu dificultate variabile;

- distantele variaza intre 90-550m
Prima lovitura se executa din zona numita "teeing ground", cu o crosa de lemn folosita numai pentru lovituri la distanta, sau chiar si cu una de fier. Cele de fier sunt folosite pentru loviturile care ajung pana in zona "putting green", de unde se foloseste crosa "putter".
Jucatorilor le este permis sa foloseasca maxim 14 crose pe care le cara intr-un troler. (Asta cred ca ati vazut.)
Jucatorii au 3-4 crose de lemn, 9-10 de fier si un putter.
Prima lovitura catre fiecare gaura, mingea este asezata pe un suport numit "tee".
Si, neaparat pantofi de golf.

Well, si ce inseamna birdies?
Sa speram ca in aceasta vara nu vom mai fi nevoiti sa trecem cu crosele in spinare la bulgari :) si nici cu pantofii de golf

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info