carti...

Citesc carti de autosugestie. Sunt foarte interesante. Le-am gasit pe net si sunt in engleza. Inca un motiv in plus de a invata engleza. Ce se intampla si cu engleza asta? pai de fiecare data cand gasesc un cuvant, care este foarte intalnit, ii si uit sensul. Stau cu notitele in fata sa gasesc definitia gasita inainte. Mi-am pierdut metodele de invatare. In schimb simt ca fac progrese personale. Simt ca particip la cursuri de dezvoltare personala, asa de una singura :) Sunt foarte persuasive si automotivante.
Cand simti ca nu mai ai putere sau mai bine spus, cand viata da de pamant cu tine, ai ceva la indemana, un ghid, ceea ce inseamna ca foarte multi au trecut prin asa ceva si ai incredere ca poti sa treci si tu parleazul. Si ii admir foarte mult pe autori, ca prin anumite exercitii de a infrunta obstacolele vietii au avut succes prin realizarea acestor carti.
Poate va e de folos urmatorul link http://www.whitedovebooks.co.uk/bookstore-index.htm unde puteti downloada free, carti de autosugestie.

2 comentarii:

Denisa spunea...

Interesant link-ul, chiar acum caut sa iau de pe acolo ce ma intereseaza. Multumesc pentru link!

Anca Vrinceanu spunea...

ma bucur ca pot fi si eu un pic de folos.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info