Terasele si reteta de limonada cu menta

E clar, "Dorobantiu' " s-a mutat in Centrul vechi al capitalei.
Terase frumoase cu canapele confortabile si un decor de epoca. Se aude un zumzet al multimii si cate o melodie in surdina. Ce-i drept mai e un nene, care canta la o vioara prost acordata; mai cat o marseilleza, mai o Barca pe valuri.
Eh, dar e o atmosfera tare placuta.
Si acum sa va spun ce mi-am comandat; nu ca as dori sa imi fac si eu un blog de retete culinare, dar ar fi o idee interesanta de aplicat acasa. Limonada cu menta! Da! Poate multi deja au degustat-o. Dar hai sa incerc totusi sa va spun cum este :)
Iei una bucata lamaie pentru zeama si se stoarce in storcator. Mm, v-ati prins :) pentru un pahar mai inalt -de cocktail.
Se completeaza cu apa, dupa care se adauga doua lingurite de miere sau una iar pentru decor, vreo doua feliute de lime si cateva frunze de menta, cam pana in zece la numar, acestea pentru aroma; dupa care se pun si cateva cuburi de gheata. Eu, una, nu as recomanda consumul imediat dupa preparare ci sa mai asteptati putin pana se imbina aromele.
In rest... o bautura foarte buna si rapid de preparat cand avem musafiri. A, si inca un tips ;) pentru design, umeziti inainte gura paharului cu zeama de lamaie dupa care il bagati in zahar, atat cat sa formeze o dunga ca o glazura :) sau agatati de gura paharului o feliuta de lime.


Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info