Sa fii idle pentru a nu mai fi "invisible" ;)

O alta gaselnita messengereasca este sa iti pui programul fake idle. Observasem de ceva timp, la nivel olfactiv, oarecari nereguli cu privire la starea idle a unor persoane din lista, stare de fapt si in permanenta :)
Uneori, e mare lucru sa fii subtil sau inteligent chiar si in comunicarea mediului online. Daca ar fi doar o persoana ai mai zice, dar daca vezi dintr-odata aceeasi stare la mai multi si se repeta ,nu mai e mare smecherie. Inainte erau folosite mijloace mai rudimentare, ii vedeai busy o zi intreaga sau stateau pe invisible. Din conul de umbra de invisible au avut atata curaj incat sa iasa in fata si sa se dea ' idle :))
Si eu am avut de invatat din lucrul asta, si anume, ca am descoperit la unele persoane o alta latura, mai mult sau mai putin perfida, lasa si chiar injositoare, si care m-ar face sa ma gandesc de mai multe ori daca ai mai avea curaj sa iesi cu ei la un suc; nu de alta, dar sa nu se dea invisible :))

2 comentarii:

Ioan spunea...

Mie cea mai mare prostie, ”gaselnita” legata de mess e programul ala cu care poti sa vezi cine e invisible in lista. Nu l-am incercat niciodata si mi se pare o tampenie enorma! De ce ti-ar pasa cine e invisibil?? Tu chiar nu ai viata ta de care sa te ocupi?? e mai interesant ce fac altii? Si daca sunt pe invisible, poate au un motiv, si daca tu ii vezi, doar nu vor vrea mai mult sa vorbeasca cu tine! :)) O aberatie de la un capat la altul, sa folosesti programul ala. Eu n-am nevoie nici de invisible nici de idle. Daca nu vreau sa vorbesc cu cineva, nu vorbesc, daca vreau, vorbesc. Ca suntem oameni, nu personaje intr-un joc pe computer.

Anca Vrinceanu spunea...

Da Ioan sunt de acord cu tine. Nici mie nu imi place joaca asta pe mess de-a hotii si vardistii, ia sa vad esti, sau nu, sau Gotcha!
Vrei sau nu, sa vorbesti, care mai e scopul pana la a urma, de a ma da accept la o invitatie in lista de mess? si sa il ai prieten. Iti poti pune multe intrebari cu privire la asta. Iti dai seama ca lumea virtuala e foarte inselatoare

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info