despre control

Uneori credem cu tarie ca detinem adevarul absolut, ca putem rupe muntii, lucrul asta mi se pare ca ar fi doar o atitudine. De cele mai multe ori am observat ca oricat ai dori sa faci sa se intample niste lucruri, nu se intampla si gata. Nu ai ce face. Simti ca pamantul ti se clatina sub picioare. Simti ca ai pierdut controlul. Unele lucruri nu se pot controla imediat ci poate doar cu trecerea timpului. Poate in timp iti mai schimbi si atitudinea fata de actiunile respective, nu le mai vezi asa de importante. S-ar putea sa iti pui intrebarea, de ce ti-ai batut capul cu asemenea probleme :)
Problemele existentiale ale tineretii mele trecute mi se par chiar stupide. Normal, trecerea anilor au insemnat si alte prioritati.
Multi oameni fara minte ajunsi la batranete isi spun "hehe daca as mai avea eu varsta de 20 de ani?!" ceea ce imi spun si eu :))

Un comentariu:

Tzzumbi spunea...

spunea cineva că fiecare perioadă a vieșii e frumoasă în felul ei :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info