Let's do it Romania!

Am participat impreuna cu colegii mei de la Crucea Rosie la actiunea de mare amploare Let's do it Romania.
A fost foarte fain ca ne-am strans inarmati cu sentimentul ca vom face o Romanie mai curata. Am fost de-a dreptul pusi pe treaba. Ne-am intalnit la punctul din sudul Bucurestiului unde ne-au preluat autobuze pentru a ne duce catre locurile cartate ca fiind puncte strategice de aruncat gunoaie la voia intamplarii de catre cetateni. Autobuzul ne-a lasat in comuna Magurele pe centura. La inceput nu stiam ce se intampla. Tipenie de om, mormane de gunoaie. Numai ca acolo se afla un loc neautorizat de parcare unde mai trag tot felul de autovehicule.
Dotati cu manusi si saci menajeri am inceput actiunea sub indrumarea leadearului de grup Radu, pe care il felicit pentru buna coordonare.
Cred ca fiecare dintre noi cand arunca o sticla isi spune : "Eh, e doar o sticla" dar dupa el vin altii si altii care gandesc in acelasi mod. Nu exagerez ca pe o suta de metri patrati noi am strans 72 de saci de gunoi, predominand sticlele din plastic, ambalaje de la tot felul de produse, pana la anvelope si tot felul de lucruri. Ramai uimit, de ce poate sa se arunce in jurul nostru.
Operatiunea este de bun augur "Let's do it Romania", dar ar trebui sa se faca si campanii de intretinere. Zeci de mii de voluntari din toata tara au muncit, si va spun nu tocmai usor, la aceasta operatiune. Deci se doreste o tara frumoasa si curata dar nu avem nevoie decat de un singur efort, acela de a avea bun simt. Sa te gandesti, daca nu la natura, macar la cei din jur, si implicit la ai tai.
E necesara o campanie de educare a populatiei in acest sens.
Let's do it Romania! Go to the future!
P.S. - voi reveni cu poze in zilele urmatoare

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info