reparare greseli din trecut

Avem momente cand incercam sa reparam greselile altor persoane din trecutul nostru. Viata ne pune in niste situatii similare cu ale celor care ne-au facut rau. Asa, mi s-a intamplat mie, in aceasta perioada. E ceva de genul, ce tie nu-ti place, altuia nu-i face. Mi s-a intamplat ca am reusit sa evit o catastrofa, am reusit sa nu distrug niste sentimente frumoase ale unui om care mi le dedica. Am inabusit rautatea aceea omeneasca, pe cat posibil, cum ar spune unii, o mandrie, si am vrut sa fiu cat se poate de rationala in momentul in care persoana s-a departat, si nu am incercat miseleste sa-i strig sa nu plece, cand era clar cazul despartirii in aceasta relatie.
Am retrait momentele in care eu am fost in rolul victimei, candva, si am suferit cumplit fiind alimentata in acea relatie de tot felul de declaratii, de tot felul de juraminte, pe care le-am crezut, deoarece era persoana iubita, deoarece era el, cel in care aveam cea mai mare incredere. Si totusi nu era asa, acum dandu-mi seama ca fiind in aceeasi pozitie, ca nu poate fi vorba decat de rautate, decat de o doza de satanism, sa chinui pe cineva cu bunastiinta, stiind ca acea persoana te viseaza si noaptea, stiind ca el are incredere in tine. Multi spun ca astfel de persoane dau dovada de lasitate. E putin spus, dupa parerea mea. Una este sa suferi din dragoste caci iubirea ta nu este impartasita de acea persoana, sau nu stie sau ce motive or mai fi, si alta e sa te minta, sa te manipuleze, sa fie duplicitar si sa te omoare incetul cu incetul. Asa ca, si cu dragostea, mare grija trebuie sa ai. Si, intr-adevar toata dragostea pentru Dumnezeu

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info