se scriu carti

Da, se scriu carti pe banda rulanta. Nu apare bine pe micul ecran, cineva, ca in sezonul urmator scoate o carte. Nu e manechin, politician, vedeta care sa nu isi fi publicat jurnalul. E un lucru bun ca se scrie. Dar, lansarea de carti mi se pare ca, pentru vedetele autohtone este o incununare a succesului pe piata media. Li se ridica cota de mare vedeta. Toata lumea vrea sa scrie pana si eu :))
Le urez succes si sa speram ca se stabilizeaza balanta in favoarea scrisului de calitate, a frumosului, a bunului gust si nu in ultimul rand al bunului simt :)

4 comentarii:

ioan spunea...

E mai greu sa ajungi cunoscut datorita unei carti pe care ai scris-o, decat sa scrii o carte atunci cand esti deja cunoscut (din cine stie ce motive de multe ori idioate!). Dar meritul cred ca e mult mai mare si calitatea crescuta atunci cand cineva scrie o carte (sau ceva) ce il face cunoscut, decat invers.

Anca Olga spunea...

Asa e, din pacate foarte multe carti bune nu au avut parte de promovare si astfel au ramas in umbra.

Tzzumbi spunea...

am zâmbit la partea cu „până și eu”

bucurvictor spunea...

Păcat de copacii tăiaţi aiurea.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info