"... acopera-mi inima cu ceva..."

a venit de ceva vreme toamna, noi chiar am resimtit ceva mai mult decat racoarea toamnei, dar iata ca am venit cu un nou template, mai bine zis sablon, ca prea ne-am americanizat, si sper sa fie mai in ton cu starea vremii.
mi-ar placea sa am feed back, adica pareri :)) , la cum pare noul concept ;))
cat despre continut, stiu ca este unul mai deprimant, este locul unde refulez in mod public poate si din faptul ca se intampla in mod real sa nu am reactii. raman asa perplexa ca reactionez dupa evenimente, in general neplacute.

2 comentarii:

Ana Maria spunea...

Frumos noul sablon! Intregul tau blog are un aspect frumos, interesant, atragator. Incearca sa fii mai vesela, mai optimista:), nu este bine nici exagerat de trista dar nici vesela total( ca nu ai cum)!!!

Anca Olga spunea...

multumesc, ana-maria, ca ai trecut p-aici sa tragi un ochi si ca ai lasat parerea ta.
tristetea a venit o data cu toamna, cine stie, depinde si cum e vremea si cum mai ne prind si vremurile, te pup

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info