nu mai gasesti oameni normali

altfel ar fi stat lucrurile daca as fi fost vreo blonda, tunata si cu niste lipitori de buze, iar pe brat sa imi atarne o gentuta cu lacatel, si asa frumos sa apar in fiecare in fiecare club dornica de scandal. cu totul altfel ar fi stat lucrurile, atunci barbatii si-ar fi dovedit marinimia si admiratia cu buchete de flori si inele de mii de euro.
din pacate eu am tot asteptat sa intalnesc o persoana normala, cu preocupari normale pentru varsta sa, un om cu capul pe umeri, un om care isi doreste o familie nu un baietel "cuminte" (a se citi prost) pe care sa il pacalesc ce ar insemna sa isi puna pirostriile in cap. sa fie o dorinta din partea amandorura, sa fie un respect reciproc.
am cunoscut tot felul de persoane, cu un caracter foarte urat, josnic. desi nu se spune asta despre barbati, eu una am intalnit barbati materialisti, ohoo si inca cum. inca de cand erau studenti se orientau spre fete cu potential material, chiar daca nu erau tocmai pe gustul lor si tot asa.
vorba ceea nu stiu cum sunt altii dar ma stiu pe mine.
Ma tine credinta in Dumnezeu ca ma iubeste cu toata marinimia Lui si pentru asta sunt recunoscatoare. Nadejdea in oameni nu inseamna nimic,,,

4 comentarii:

ana sofian spunea...

normali, dar puţini!

Anca Olga spunea...

eu cred ca in societatea noastra nu exista.

Anonim spunea...

sarut mana....stiu ca in general astfel de ganduri au doamnele si tot ele comenteaza...dar exista si printre barbati asemenea ganduri...recunoscute sau nu...sunt insurat...deci nu caut nimic...dar m-am uitat din ambele pozitii de fiecare data...si barbatii doresc sa fie mai macho etc, dar si doamnele in general incurajeaza acest comportament...si atunci majoritatea, nu spun toti, incearca sa traiasca conform tiparelor....deunazi aveam la status intrebarea....noi impunem valorile societatii sau societatea ne-o impune noua?....raspunsul?

Anca Olga spunea...

raspunsul?
observ, ca nu prea putem merge contra valului, asa ca, ma abtin sa dau vreun raspuns :D
multumesc de trecere si lasare de semn :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info