story sub clar de luna

Era lumea in care ar fi vrut sa fie el. Lumea in care s-ar fi facut inteles. Dar n-a fost sa fie asa... Destinul? Doar destinul? E oare ceva intamplator in lumea asta?
Credem, uneori, cu darzenie ca suntem alesi sa fim chinuiti. Intamplator, alegem ca noi sa ne chinuim. E o placere, o placere sa simti ca lupti, si ca, numai asa izbanda va fi glorioasa. Dupa aceea, alergam cu steaguri in mana peste hotare pentru a re/cuceri, a cuceri inimi, a cuceri priviri si mergem mai departe... de am atinge si Luna. Da, curios, de foarte multe ori ne dorim si Luna de pe cer. Mergem in pasi uriasi cu mainile intinse iar, daca un asteroid ne loveste, ne intrebam furios: De ce! Am fi norocosi sa ne iasa cineva in cale si sa ne atraga atentia daca, pana in drumul nostru absurd, am vazut razele soarelui, daca s-au topit cei de langa noi, daca s-a mai nascut o stea si, chiar ca, taman am scapat de o furtuna solara, dar neavand nici aceasta sansa de a intalni un om, nu-ti ramane decat sa fii precum un lup sub clar de luna...

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info