primavara nu-i ca vara

La aparitia unor temperaturi apropiate de 20 de grade, dupa o iarna atat de grea suntem in dilema cu ce ne imbracam. Nu ca as fi o fashionista pasionata dar ma mira discordantele tot mai mari pe strada intre oameni in felul in care sunt imbracati. Fie ca n-au avut resurse sa isi imbogateasca garderoba, fie ca le este prea cald. Am vazut cetateni care erau pur si simplu la o veritabila tinuta de vara fiind in discordanta cu majoritatea care mai poarta o geaca de primavara, un baticut ca totusi mai adie vantul, si nu numai ca adie dar uneori bate strasnic.
Eu tot incercam sa analizez aceste persoane care deschid sezonul estival. Persoanele pe care le-am vazut imbracate asa subtire doreau sa li se vada un tatuaj de pe brat sau de la glezna. Sau vor sa para cool, si pe deasupra vai doamne cine sunt eu. Cu atat mai mult mi-e mila ca, daca ar avea cine stie ce papuci de firma as mai zice, dar sunt niste turcisme si chinezarii in toata regula, si, da intr-adevar ies in evidenta ca-si dezgolesc picioarele de dresuri crezand ca sunt mai sexi.
Dupa parerea mea a fi elegant nu inseamna neaparat a iesi in evidenta, frapand, chiar si vremea ;))
De aceea sunt pardesiele, trenciurile, puloverele, cardiganurile, sacourile si multe alte vestimentatii pentru primavara-toamna dandu-ti posibilitatea sa te imbraci adecvat si comod. De aceea sunt balerinii, pantofii plini sau decupati si sandalele mai pline. Moda e diversificata, pentru toate gusturile si buzunarele. Aici mi se pare marea aiureala, ca vrei sa fii elegant in aprilie la papuci care se poarta vara pe canicul.
Dintr-o perspectiva a logicii lor la 40 de grade ar trebui sa fie nud sau cel mult sa poarte un costum de baie :))

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info