Cafeaua si programul de azi

    Cafeaua e pe terminate, primele raze de soare din dimineata aceasta, mi-au ridicat nivelul de serotonina. Parca alta viata :) Printre sorbiturile cafelei amarui, am butonat pe net, sa urmaresc stirile importante ale zilei.
Parca aceste fasiute de lumina ale soarelui ma duc cu gandul, ca voi avea o zi frumoasa. Cu siguranta mi-am propus sa trec pe la targul Bookfest, sa vad titluri de carti, sa simt forfota oamenilor curiosi si avizi de a cumpara sau rasfoi filele imprimate cu tus, ce ascund povesti de tot felul, noutati si chiar fotografii. D-abia astept sa imi umplu geanta de pliante si de suveniruri, carticele in miniatura cu recenzii. Sa stai la palavre cu cei de la standuri care isi prezinta colectiile. Cel putin, asa a fost in alte editii. Cine stie ce rezerva ziua de azi?! Si sunt tare curioasa, cum s-au pregatit anul acesta organizatorii.
    Am vazut la tv imagini cu lansari, ce urmeaza sa aiba loc. Un interes major, mi l-a starnit cartea virtuala, a Irinei Nicolae, Tara lui dovlecel. O tableta cu multe aplicatii. Nu eram de acord cu e-book-urile, una la mana ca sunt costisitoare iar doi la mana nu raman peste timp. Dar, clar acesta este viitorul cartilor.
   Va doresc o zi buna!

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info