Cora va propune zilele bucatariei italienesti

In Hypermarketurile Cora
- vineri 25 mai si 1 iunie 13.00-19.00,
- sambata 26 mai si 2 iunie orele 10.00-16.00
va propune Cooking Show - mai pe italieneste Cuccina d'Italia
     Veti degusta din traditia culinara diversificata a acestui popor pentru care bucataria italiana reprezinta un important stil de viata.
  Prin newsletter-ul interesant, pe care l-am primit am invatat felurile de mancare ale meselor.
Felul unu - PRIMO
Felul doi - SECONDO
si DESERTURI
Nu stiu, daca ei nu iau si masa de seara :)
dar, cam si pe aici pe malurile Dunarii, cam tot asa se procedeaza
Printre altele sa va prezint si voua reteta de spaghete milaneze.

Reteta spaghete milaneze
Timp de pregatire: 30 minute
- un pachet de spaghete
- sunca presata
- ciuperci
- ardei gras
- rosii
- usturoi
- oregano
- busuioc uscat
- sare
- parmezan
 Nu am pus cantitatile corecte, deoarece fiecare are ce pune prin frigider si, dupa buzunar :D
Spaghetele se fierb. A se vedea timpul de fierbere pe ambalaj :)
Ardeiul, sunca si ciupercile se maruntesc si se pun la calit. Cand ardeiul si ciupercile s-au patruns adaugati usturoiul, rosiile si condimentele. Condimentele cred ca mai spre sfarsit, poate amarasc. Zic si eu, nu va luati dupa gospodina de mine.
   Intre timp, spaghetele se scurg si se pun si ele in tigaie si se calesc timp de 2-3 minute.
   La final se servesc cu parmezan ras.
   Pofta buna!

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info