de duminica

In minte, imi vin cuvintele unele peste altele datorate unor ganduri si asa somnoroase dupa un somn bun de dupa amiaza :) Si cu toate acestea curiozitatea imi dadea ghes sa vad cine mai e pe messenger si deloc surprinzator nu era nimeni, pentru ca nu e de bon ton, ca duminica sa fii online. Oare ce sa creada lumea ca tu stai in fata laptopului si vanezi niscaiva conversatii? sau chiar nu ai ce face? Sunt metode multiple de a vedea invizibilii. Dar normal ca nu le poti invada intimitatea si asa invizibila. In schimb pe facebook e activitate intensa. Daa, acolo sunt pusa la curent chiar si cu lucruri carora le dau prea putina importanta. Dar de ce paream asa iritata de messenger? Este, pentru ca acolo am pastrat prietenii cei mai buni, care mi-au intrat in casa, in suflet si in intimitatea virtuala. Veti zice, ce o fi si cu intimitatea virtuala, dar cred ca vom auzi tot mai des de acum incolo de realitatea virtuala si pana la urma chiar intimitate. Asa ca aveti grija!
O alta realitatea virtuala de-a dreptul care ne spala creierul este televizorul. Discutii si discutii pe acelasi subiect sau pe langa.
Acum va pup ca este trecut de ora 17.00 si isi fac aparitia mesajele, ca, deh asa e frumos si de bun simt :)
P.S dar sunt rea, ca si eu am avut un somn bun :))

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info