Jurnalul National - Fabuloasa poveste a supravietuitoarei de pe Titanic nascuta in Romania

    Rasfoind presa online deoarece, pe vremea asta cainoasa nu am indraznit sa ma duc pana la chiosc, nu am pregetat sa caut pe net in Jurnalul National, ceea ce, aseara, la televizor se anunta un material extraordinar despre supravietuitori romani de pe vasul Titanic. Curioasa si amatoare de povesti cu iz istoric am dat click pe http://www.jurnalul.ro/ si am avut surpriza ca materialul sa fie postat si online. Un material gazetaresc foarte bun, de investigatie, ce a insemnat foarte multa munca.
    Bella Moor si fiul sau, Meyer salvati de niste oameni, care le-au oferit locul in barcile salvatoare. Cititi si va incantati de o istorie adevarata. 
    Articolul este semnat de Marina Constantinoiu si Mihaela Biliovschi.
    Felicitari!

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info