Cum se calca o camasa in trei minute - tutorial

   Articol: Pentru gospodinele in devenire, cat si pentru cele, care vor sa capete dexteritate! Acest articol este util si pentru barbati :D 


   De ceva vreme,  ma tot dau in vant dupa gospodareala. Din practica, din cele invatate si auzite, capeti o anumita dexteritate, dar la un moment dat, doresti sa iti simplifici munca, sa inveti trucuri si lucruri noi.
   Asa ca, am dat cautare dupa tutoriale pe youtube.
   De exemplu, am ales ca tema: Cum se calca o camasa barbateasca in stil profi :D 


de la TM Lewin



P.S: In cazul, in care, prietenul, sotul, concubinul sau convietuitorul, dupa caz,  te calca pe nervi: Un mod profi de-ai prezenta camasa! Calc-o in picioare!

3 comentarii:

FromMegwithLove spunea...

Prefer sa stau o noapte si-o zi in bucatarie, sa dau cu aspiratorul, cu mopul, orice - decat sa calc camasi! Mi se pare groaznic.. Intotdeauna am cute! :(

FromMegwithLove spunea...

:)) La mine nu a iesit nimic. Sau a iesit ceva numai bun de aruncat..

Anonim spunea...

I know this if off topic but I'm looking into starting my own blog and was curious what all is required to get setup? I'm assuming having a blog
like yours would cost a pretty penny? I'm not very internet savvy so I'm not 100% certain. Any suggestions or advice would be greatly appreciated. Appreciate it

Here is my web blog: las vegas dj

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info