Incercare, in premiera a retetei de socata


In premiera, incercarea retetei de socata


     Vremea socului a trecut, dar am cumparat, cand a fost vremea lui si pus la uscat pe o hartie si depozitat intr-o punga tot de hartie in camara.
    Toate bune si frumoase. Am vazut si oferta la lamai la hypermarket, asa ca, dai cautare pe google, dupa retete :) 
    In principal, ingredientele de baza  sunt: florile de soc, apa, zaharul, lamaile si drojdia de bere.  
    N-am sa va spun acum, cantitatile exacte ale unei retete originale, deoarece si mie mi-a fost greu din toate sursele, sa injumatatesc cantitatile, sa mai pun, ce a spus o doamna gospodina pe un forum.
    Unele retete, erau cu  flori de soc numarate, asa ca stai si analizeaza, cate si cum ar merge la jumatate de cantitate. Imi puneam intrebarea? Daca florile din reteta doamnei sunt mai mari sau mai mici, dupa caz? Asa ca, am facut ce m-a taiat capul, in momentul respectiv, ca ma apucase o stare cu gust de lamaie taiata felii :D
     Si, in incropeala mea, din retetele gasite pe net, mi-a atras atentia reteta Bio. Cool! Si, daca tot n-aveam drojdie de bere, am pus boabe de orez. Altii mai pun stafide. Suna interesant. 
Dar nu cred ca va fi vreodata vreo reteta ca a bunicii :)

Asa, deci si prin urmare, am folosit, 10 flori de soc :la 5 litri de apa, in mare [ pe bune florile numarate si comparate :)) ]  o jumatate de kg de zahar, aproape doua lamai, am zis sa pun mai mult de una juma :) pentru gust, si cateva boabe de orez - din lipsa de stafide sau drojdie de bere. Le-am lasat la macerat si am abandonat borcanul in bucatarie, unde temperatura este destul de buna, pana cand are de gand sa se faca socata si nu vreo shockata. 
Alte gospodine, dau borcanul la soare. Acum nu stiu.Eu spun din ce incerc sa fac la nimereala.
Ce o iesi, o iesi :)

La vot tot o sa iasa cineva. :)

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info