Intre Exit Poll si florile ce au rasarit in ghivece. Sa fie vreun semn bun? :)

         Imi gasesc si timp intre Exit Poll, care, oricum nu prea stie nimeni ce inseamna decat tinerii angajati la televiziuni, proaspat absolventi si cunoscatori de limbi straine - fata de marea majoritatea oamenilor din tara asta, carora ar trebui sa li se dea informatii mai concise si pe intelesul tuturor- ma rog, cum imi spuneam imi gasesc si timp sa ma uit la ghivecele de pe balcon, ce au dat cateva floricele. Poate, nu intamplator imi risipesc timpul pentru lucruri frumoase. Privind lucrurile frumoase in ansamblul lor, tinzi sa crezi si speri, ca viitorul poate fi infloritor, iti da speranta, iti da culoare. In orice caz, nu culoare politica :D
    Asadar, o sa va arat cele doua floricele de piatra, rasarite in ghiveci. 

P.S: Google translate m-a ajutat  Exit Poll=Scrutin reprezentativ. Poate, o sa va faceti o parere proasta despre mine, dar nu-i nimic, poate, o sa fie cuiva de ajutor aceasta definitie 


Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info