Site pentru votare "online"?

   Acum cateva zile am primit prin mail, cel mai probabil, dintr-o baza de date, cu un site, ce se prezinta ca un site de votare online pentru alegerile ce vor avea loc pe 10 iunie. Nu am inteles prea bine, cum functioneaza acest site. Iti trebuie o inregistrare si poti vota sau vizualiza sansele de vot ale preferatilor tai. Ma gandeam cu sistemele acestea noi de descarcare de date, sa nu fie cumva vreo colectie de date personale pentru vot.
  Poate, voi, stiti mai bine, despre furnizarea datelor si despre sistemul de votare, sau mai ales despre fraudare.
  Am observat ca la date de contact, scrie doar adresa de mail, nu scrie nici cine il administreaza, nici daca e privat sau apartine vreunui trust, macar sa zicem ca ar face sondaje preliminare. Va invit sa vizualizati acest site, ca eu sunt cam nedumirita.

http://noulprimar.ro/index.php


Observ ca nu se poate deschide ca un site, dar eu il pot vedea, dar dati cautare pe google si il puteti gasi dupa cuvintele cheie - voteaza noul primar -

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info