Despre fostele iubiri in actualitate


   Primul sarut smuls, cu mare emotie, un nod in gat si un mare gol in stomac, a facut sa schimbe viata de adolescenta de liceu si sa ma simt cool, bineinteles ca s-a intamplat in curtea scolii in fata "rivalelor". Nu ca as fi vrut sa fie ceva demonstrativ, baiatul respectiv chiar ma curta. Pe langa sicanele si rautatile adolescentei tineam cu tot dinadinsul sa gasesc printul care sa merita iubirea si toata atentia mea.
  La aceasta varsta pentru unele persoane sensibile exista pasiuni platonice ajungand pana la manie, daca nu iti mai ramane o doza de realism.
  Si cu acest coleg cu care am avut aceasta prietenie, mai mult o amicitie, decat prietenie, el fiind mai mare cu un an,  nu s-a intamplat nimic mai mult. Asteptam mai mult de la el ca si comportament. Cum viseaza fetele printul pe cal alb salvandu-le din ghearele dependentei de parinti, dar, firile diferite, educatia primita de fiecare, a facut sa se rupa aceasta relatie intr-un mod brusc. In mintea mea copilareasca m-am gandit sa il fac gelos, astfel ca poate va plusa cu ceva afectiune, si i-am spus ca eu mi-am gasit un prieten, bineinteles imaginar, asta ca sa il fac sa inteleaga ca ar putea sa se poarte si altfel. Ca sa spunem lucrurilor pe sleau si totusi elegant, el era genul de tip foarte direct si intrigant si totodata ambitios. I-am apreciat intotdeauna munca si rezultatele scolare, desi el nu aprecia nimic la mine, ci ma lua de paravan. Nu mi-a soptit o vorba buna. Nu ma mira ca mai tarziu si a ales o profesie lipsita de scrupule.
 Ca in romanul Dupa douazeci de ani, intamplarea face sa ne intalnim in vacarmul Bucurestiului, schimbarea fizionomiei ne-a facut sa ne privim mai indelung dar, bineinteles ca eu nu am uitat cu cine m-am imbratisat prima oara si primul sarut fugitiv si foarte emotionant. Dar asa cum e in viata, viata aceasta sociala in continua schimbare si democratica, care schimba oamenii si principiile de viata ma aud apostrofata, lasandu-ma fara replica de-a dreptul cu ceva de genul "Ne cunoastem de undeva?"
 A parut si glumet si sarcastic si totodata complice, dar nu mi-a picat bine. Ramasesem cu gandul la prima prietenie din liceu si voiam sa pastrez amintirea acelor vremuri, dar dintr-o data spulberate de o fraza venita de la un om matur, cat se poate spune de matur, cu raceala si sarcasm dorind sa isi dovedeasca potenta prin puterea materiala, a banului si a functiei.
 Ce am sa imi reprosez e ca nici pe mine maturitatea nu ma da afara din casa si ca nu m-am invatat minte sa ma dezbar de sensibilitate, de sentimente si de trierea amintirilor.
  Asa mai golaneste spus am luat-o in fata. Alte fete ar rade si ar spune: Proasto! Trebuia sa ii trantesti una! dar am incercat sa ameliorez situatia lasand garda jos cat sa primesc un KO.

6 comentarii:

elly weiss spunea...

Si ai mai vorbit ceva cu el dupa replica aia proasta?
Cred ca i-as fi ras in nas si as fi raspuns ceva usturator.
Interesanta povestire. Inca nu mi s-a intamplat asa ceva. Nu am avut asemenea colegi, dotati cu atata nesimtire.

Anca spunea...

Parvenit de Bucuresti!
Am mai discutat asa in ping-pong, dupa o asemenea replica ce mai poti sa faci.
Sincer am plecat cu o durere in cosului pieptului... asta e, "a truly dramatical story

ana sofian spunea...

Mie îmi numărase cutele feţei...mai jos...atârnau vreo 25 de kilograme într-o frumuseţe de burtă...
anna

Fata care te iubeste spunea...

aaauch..that hurted.:(
Oricum tipul era un nemerinic,asa ca...n-ai pierdut nimic.

Anca spunea...

ana, no comment.
dar imi vine sa spun ca, dupa atatia ani trecuti peste noi, e de rasu' plansu' ce face experienta de viata si varsta din mintea unui om

Anca spunea...

Fata care te iubeste - intr-adevar n-am pierdut nimic decat o amintire din tinerete ce mi se parea interesanta, dar viata...

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info