Festivitatea Jocurilor Olimpice de la Londra

  Festivitatea Jocurilor Olimpice a inceput.
  De-o luna dupa ce am fost bombardati cu articole si stiri bomba despre politica si vreme, care ne-au nedumerit, singura modalitate de a ne clati ochii sau de a devia de la subiectele importante, a fost asteptarea cu nerabdare a deschiderii a Jocurilor Olimpice de la Londra.
  Pana in ultima clipa am fost nedumeriti de programele ce se vor derula si pe ce canale anume. In final, eu, una m-am lamurit taman azi datorita lui http://www.blejanionut.ro/program-jocurile-olimpice-2012-transmisiunile-tv/ caruia tin sa ii multumesc.
  Asteptam ora deschiderii, comutam pe toate programele, pe unul din ele Aliodor, ne uitam, ici si colo filme reluate. In final, se face ora 23.00, incepe marea deschidere cu mai mult aplomb din partea prezentatorilor decat cu ceea ce se derula pe ecran. Nu stiu de ce, dar clipul de inceput pana a ajunge la stadion, mi-a facut impresia de multa simplete si ca orice student sau tanar cu cateva programele putea realiza un asemenea clip. Mi-am zis, hai si la astia ca si la noi cu frunza verde.
   Nimic spectaculos ci angrenati ca pe o scena de teatru, mai intai cu viata la tara, industrializarea si aparitia reginei care nu parea nici dumneaei prea entuziasmata. Nu a existat prea mult sincron din partea figurantilor de pe teren, unul hais-unul cea. Nu a existat nici un sincron, nici macar atunci cand erau scene de razboi s-au ridicarea steagului pe stindard. Nu mi s-a parut un scenariu la care sa se fi lucrat patru ani de zile. Cand ai un regizor si scenograf, exista un aranjament chiar si intr-un cor. Dar nu, a fost totul aleator. Imi permit sa vorbesc asa ca am fost chiar amuzata de scenele rupte din filmele cu James Bond, un umor negru, tipic englezesc, gen Mr Bean.
Succes lotului olimpic romanesc! Avem la ce ne uita in urmatoarea perioada, atata vreme cat vremea caniculara ne tine in case, la Londra a inceput sa ploua.
Ca in reclama la fixativ, "coafura rezista" :)

2 comentarii:

Dana spunea...

Eu n-am urmarit festivitatea. Imi pare rau ca nu a fost atat de spectaculoasa pe cat astepta lumea.

Am un singur comentariu legat de "umor negru, tipic englezesc...". Umorul englezesc este... englezesc, uneori scabros. Umorul negru e mai... macabru.

Anca spunea...

da ai dreptate, poate am fost putin rautacioasa si am creat o usoara confuzie referitor la umorul negru. Si stii cum e romanul, azi zice ceva, maine altceva. Azi a fost reluarea si daca azi noapte n-am mai putut sa stau am urmarit azi reluarea, si trebuie sa mentionez ca am apreciat foarte mult momentul aprinderii flacarii olimpice care a simbolizat aprinderea aprinderea la unison a tarilor participante simbolului JO. Acest gest este de apreciat.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info