Happy weekend 19

   Happy weekend 19 concurs realizat de Elly Weiss http://dragosteoarba.blogspot.ro/ ea ne-a provocat weekendul asta canicular la un concurs de buna dispozitie.

    Puteti sa participati urmand linkul urmator: 


  M-am molipsit tragand un ochi la weekend-ul vienelei http://vienela.ro/happy-weekend-19/ si m-am molipsit de buna dispozitie :)



     Si, asa am ales eu, o poza caricatura ce ma defineste, ce nu te omoara te intareste, asa ca trag in continuare :D
Fac si eu haz de necaz.


     Bancul care mi-a placut cel mai mult este urmatorul:

     Vrabiuta si BMW-ul


      Un tip gonea cu un BMW pe autostradă cu două sute km/h; la un moment dat loveşte o vrabiuta. Frânează, se dă jos, constată că vrabiuta încă mai trăieşte şi o duce la medic unde îi pune atele şi o pune într-o colivie. După câteva zile vrabiuta îşi revine, deschide uşor ochii şi văzând numai gratii în jurul ei exclamă:
       - Aoleu, l-am omorât pe ăla cu BMW-ul!



    Citate celebre:
Chiar si pe drum drept sarpele tot pe serpentine merge - Lucian Blaga


O mare durere sa iubesti, o mare nenonrocire sa scapi de aceasta durere - I.L.Caragiale


Conceptia altor religii difera de crestinism prin aceea ca vor sa scape de suferinta. In ortodoxie, numai prin suferinta scapi de suferinta - Arsenie Papacioc


Nu atinge niciodata o inima! Daca nu esti in stare sa o iubesti - este un citat de pe net, autorul nu este mentionat.


Va doresc un weekend minunat sa le petrecem impreuna pana trecem suta :) si mai mult chiar :)

14 comentarii:

Sergal Quilling spunea...

Mi-ai dat si mie un pic de buna dispozitie!

FromMegwithLove spunea...

M-ai facut sa rad cu soricelul tau :)

Anca spunea...

Sergal ma bucur de trecere si ca ti-a placut pentru un moment, in spatiul meu. Weekend placut in continuare

Anca spunea...

Meg, daa soricelul e supertare :)) Super hero :))

vienela spunea...

Ma bucur ca te-ai hotarat sa participi la acest joc dragut, cu care ne relaxam in weekend.
Si ai inceput in forta.
Bancul este vechi, dar foarte bun, mentalitatea ta si a acestui soricel este si a mea, iar citatul din Blaga contine atata adevar, incat m-a facut sa imi amintesc de multe persoane cunoscute de-a lungul vietii.

elly weiss spunea...

In primul rand, bine ai venit la jocul HAPPY WEEKEND!
Am descoperit acum postarea :)
MA bucur ca ideea jocului te-a cucerit si ca ai ales sa participi. Ti-am trecut eu postarea in tabelul jocului, de la mine de pe blog :)

Nu stiam caricatura, mi se pare super tare! Si exprima un adevar. Ma ghidez dupa acelasi principiu :)
Imi plac mult si citatele, mi-a placut si bancul. Biata vrabiuta!:))
HAPPY WEEKEND iti doresc!

Anca spunea...

Elly, multumesc de invitatie si de primirea frumoasa la Happy Weekend 19.
Pe langa faptul ca e foarte haioasa, caricatura are mult substrat.
Cat despre vrabiuta =)) uneori asa m-am regasit in penele ei :))
Happy Weekend in continuare!

Mirela spunea...

Bune bancurile și degajată atmosfera creată aici, la tine! Happy weekend! :)

Zdwuby spunea...

Chiar ca o mare nenorocire sa scapi de aceasta "durere"
Un weekend frumos in continuare:)

foto de inginer spunea...

ha,ha,ha...trebuie sa repet ce au zis si ceilalti: super eroul este de milioane ! :)
Offf...criminala vrabiuta ! :)
Happy weekend !

spanac spunea...

şocâtele ăla e mortal. unde o fi găsit başkeţi pe măsura lui oare?

OchiiVerzi spunea...

:))))))) imi place poza, e prea funny :))))

Happy Weekend!

Anca spunea...

Spanac si Ochii Verzi, va raspund acum ca a doua parte din weekend nu am petrecut-o pe blog. Am facut exercitii precum soricelul

Cristi spunea...

Soricelul si vrabiuta sunt geniali! :))

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info