Pareri din ultimul timp


Pentru ca tot vuieste intreaga Romanie despre tot felul de politici si apartenente la diferite culori, principii si dezbateri, poporul, habar n-avand despre platforma sau istoria vreunui partid, cum nici eu, sincer, va spun ca habar n-am despre idealurile partidelor "istorice".
La inceput si eu am fost prinsa in febra miscarilor ca orice cetatean, care isi doreste binele si viitorul sau, al parintilor, al tarii, al copiilor, al nepotilor, samd.  Al societatii in care vom trai, pana la urma.
Nu vreau sa discut si nici sa comentez. Daca s-a luat pana la urma o decizie, si anume, aceea de a ne prezenta la un referendum, asta e. Deci, cetatenii sunt liberi in a alege.
Dar, am obosit de tot felul de stiri, de breaking news, de tot felul de acuzatii, procese, declaratii, stiri venite pe surse. La inceput socant, infricosator, bulversant, de nu mai ai incredere nici in propriul tau principiu de adevar, incepand  sa ai chiar fiori de nedumerire, avand temeri cu privire la ziua de maine. Avea dreptate Murphy, zambeste azi, ca maine poate fi mai rau.
Asa, privind ca un tablou, parca sunt cei Trei Crai de la Rasarit sau "Erau toti trei Ioan, Luca si Matei"
Iertati-mi comparatiile, care sunt, de altfel, o blasfemie.
As vrea si eu sa primesc si sa transmit mesaje pozitive, dar iertati-mi obtuzitatea mintii mele, care se incranceneaza sa stagneze, a avut prea mult de suferit si prea multe informatii si dezinformari, ca sa mai poata procesa ceva care sa poata comunica lucruri apropiate de adevar.
Ca sa nu mai spun de comutarile pe alte programe- ca parca nu mi-ar fi fost de ajuns :( - cu tot felul de crime,  de accidente si de nenorociri, taman bune pentru inspiratia unui regizor de filme horror. Dar eu, ca telespectator si cetatean, ce vina port in asemenea cazuri, ca déjà ma implici la fata locului. Ce pot sa fac eu din spatele ecranului ?
Doamne fereste, ghinionul si cu soarta nu te pui, dar dupa cum stau  lucrurile de tip juridic, care au atins un apogeu, maine, poimaine, ma vei acuza ca am fost partas la vreo nenorocire fara sa luam o atitudine, asta numai uitandu-ne la televizor.
Iar de Bacalaureat, la acest articol am nota 1 doar pentru participare, la marele balci.

2 comentarii:

Sergal Quilling spunea...

"Dar eu, ca telespectator si cetatean, ce vina port in asemenea cazuri, ca déjà ma implici la fata locului."

Doar simpla vina ca suntem romani si din pacate, in ultima vreme, "moralitatea" si "decenta" sunt 2 cuvinte care s-au cam prafuit in vocabularul limbii romane.

Anca spunea...

daca moralitatea si decenta sunt desuete, la moda sunt mofturile si "moravurile usoare" - sub diverse forme.
Multumesc Sergal
poate mai fac si eu niste, mici, lucrari

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info