Sablon cu tema pentru design perete

   Am fost la cumparaturi si, pentru ca nu degeaba marketingul excesiv are si succes, dovada ca mi-a sclipit o idee rasfoind pliantul magazinului OBI, pliante pe care le primesc cu regularitate in cutia postala. Asa am observat ca aveau in stoc, si inca la oferta diverse sabloane pentru modele de perete. Pretul este de la 7,99 ron, chiar merita pentru camera de copii si adolescenti sau sa iti faci o hachita, de pilda show me!
La mine nu a prea mers, deoarece am facut pe fuga si experimental. Conteaza foarte mult cantitatea de culoare, cum dai pe sablon, ce material il folosesti, cat dai cu vopsea ca s-ar putea culoarea sa se imprastie prin absorbire. 
    Cred ca trebuia sa mai caut un tutorial in sensul asta :))
    Am fost precum Dorel. Imi dau seama ce e pe capul lui cand trebuie sa se apuce de o treaba :))
    Ceea ce mi-a iesit mie mai trebuie retusat, si nici una, nici doua l-am pus la capatul patului, ca sa ma vegheze in noapte :)


Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info