Soapmill - marca de cosmetice 100% naturale

Fotografia este personala cu produsul achizitionat de mine. Anca Vrinceanu

    La inceputul verii am fost la o prezentare de produse Soapmill , cosmetice fara adaosuri chimice fiind 100% bio, produse din unturi si uleiuri vegetale.
Eu am achizitionat un mist summer cu ingrediente din cedru si citronella. Nu este uleios ci foarte racoros, taman bun pentru o vreme caniculara. Are un miros suav de lemon si il poti folosi si ca spray de corp. Fashionistele stiu ce vreau sa spun.
     De cate ori ies la o plimbare pulverizez cateva pufuri si simt deja ca imi improspateaza simturile.


  Acum ai ocazia sa fii si distribuitor.


Mai multe detalii despre marca Soapmill pe http://www.soapmill.ro/

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info