Love


11 comentarii:

OchiiVerzi spunea...

dragostea poate fi multe, poate fi oricine, poate fi orice, poate fi candva, poate fi cumva ... are multe fete si se muleaza pe fiecare persoana in parte :D

Anca spunea...

Ochii Verzi - da asa e, are multe fete, toti o cunoastem sub diverse forme, altii chiar sunt privati de ea cu o pondere mai mare.
cine stie - poate si noi insine ar trebui sa lucram la acest capitol, oare cat iubim noi? ca sa ne iubeasca altii? nu?

Mirela spunea...

Și...da, dacă dragoste nu e, nimic nu e.
Frumoasă postare, să ai o zi minunată! :)

elly weiss spunea...

Iubirea poate avea atatea fete cati oameni...

Unii pot da in iubire tot...
Altii primesc tot.
Din pacate, unii dintre cei ce primesc, nu vor sau nu stiu sa dea nimic.

Nice spunea...

Love is blind...hm, nu stiu cum sa interepretez asta pentru ca intotdeauna am vazut si defectele barbatului iubit, nu doar calitatile, si chiar daca nu eram de acord cu comportamentul lui, asta nu m-a facut mai inteleapta, mai vigilenta, nu m-a determinat sa-l indepartez imediat din viata mea.

vienela spunea...

Ce reusita este poza. Tot din crenguta aia, nu? Am gasit si eu prin oras, m-am aprovizionat cu un manunchi. :))

Anca spunea...

Mirela intr-adevar, unde dragoste nu e nimic nu e

Anca spunea...

elly da, cunosc persoane care primesc foarte multa afectiune, dar dintr-un anumit egoism nu impartasesc nimic, sau nu au nici un feedback

Anca spunea...

Nice, unii oameni sunt mai cerebrali, dar e si o sintagma incetatenita pe la noi, ca dragostea e oarba

Anca spunea...

Vienela astea e o alta specie de seminte, am gasit-o in gradina din fata blocului, parca au fost niste bostani p-acolo, nu stiu ce sa zic, stiu ca sunt si albe,,, dar crede-ma astea nu stiu ce sunt
:)
Dar nu-i asa ca sunt frumosi pomii aia cu semintele alea, parca sunt niste lampadare :)

Minnie spunea...

Love is....... the sparkle he puts into your life!
or
Love is...... where you want to be!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info