Cum se face un model pentru hartia comestibila

Am vazut ca a aparut si la noi hartia comestibila, un deliciu si o distractie pentru copii, si are un pret bun.
Iata cum puteti crea un model pe aceasta hartie din care puteti sa faceti origami sau semne de carte.
Micii intreprinzatori cauta imprimante speciale ce au cartuse cu diverse culori naturale. E mult mai complicat, este pentru cei care vor sa faca o mica afacere.
Dar sa incropim din ideile altora cum se poate imprima o coala de hartie cu un model marblat.






!!!! Atentie, aici se foloseste crema de ras, dar este o buna idee de a o inlocui cu frisca. Nu am reusit sa incarc tutorialul potrivit.
Se pune frisca pe o farfurie, se presara culori naturale si se amesteca cu un betisor deasupra creand un design aleator. Dupa care, dupa cum observati se pune hartia deasupra se lasa sa se imprime modelul dupa care razuiti cu o spatula surplusul de material. 

2 comentarii:

elly weiss spunea...

:) Interesant!
Nu stiam ca exista o asemenea hartie. Pentru mine e o noutate :)
Ingenios si modul de "decorare".

Anca spunea...

Da aparut am vazut la magazinasul din complexul nostru.
Azi m-am dus sa intreb daca mai au cu gand sa incerc niste scheme origami... dar s-a epuizat stocul :(
cred ca toata pustimea a luat :))

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info