Happy Weekend - editia 21


A inceput toamna
Concurs de Elly Weiss
http://dragosteoarba.blogspot.ro/2012/08/happy-weekend-editia-21-a.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/uGNhgW+%28Blind+Love%29
*

Discutie intre doi soti:
Sotia:- Iubitule ,de ce iesi pe balcon de fiecare data cand cant?
Sotul:- Ca sa vada vecinii ca nu te bat
 *
- Alo, doctore, veniţi repede! Gigel al meu a înghiţit două siguranţe, o rezistenţă, o diodă şi nu mai ştiu ce alte mici drăcovenii de la un televizor mai vechi de-al nostru. Ce să fac cu el?
- Aţi încercat să-i puneţi o antenă?
 *
Un tip intra intr-un bar tot zgariat pe fata, pe maini, pe picioare si cu hainele sfasiate. Vazandu-l astfel, prietenii il intreaba ce i s-a intamplat.
– Tocmai am ingropat-o pe soacra-mea.
– Si ce legatura are asta cu zgarieturile ale?
– Nu vroia…

14 comentarii:

OchiiVerzi spunea...

imi place ultimul banc :D e sadic :)))) ... e pe gustul meu.
Happy weekend!

Anca spunea...

Ochii verzi: hi, hi,hi daaaa

Zdwuby spunea...

Cam tupeista soacra asta:)) Hmm si ma intreb daca a reusit sa prinda vreun post Gigel:))
Bune bancurile:) Happy weekend:)

Anca spunea...

Zdwuby - soacra e soacra din orice punct de vedere :)
Happy Weekend si tie Zdwuby

Mirela spunea...

:))))))))))
Bune bancuri, îmi place ultimul așa dur cum e!
Happy Weekend! :)

Anca spunea...

Mirela
:)

FromMegwithLove spunea...

Ultimul - o fi meritand :D

Anca spunea...

Meg
:))
daaa
cel putin ultima mea potentiala soacra daaaa :)))

elly weiss spunea...

Buna dimineata!
Am ajuns si eu, tocmai eu, la spartul targului. Am ramas fara net. Offf!
In fine.
Si mie imi place bancul cu soacra. Cred ca orice soacra care isi ia rolul prea in serios merita :))
Imi plac toate bancurile, dar cum zic si celelate fete, astea sadice au un "ce" al lor ;) :))
HAPPY WEELEND! Acu' ca scaparam de soacra ;)

Kundalini spunea...

:))))
Toate-s haioase! Dar primul m-a amuzat in mod deosebit! Mi-am imaginat cam cum ar putea canta!

O Duminica minunata iti doresc!

Minnie spunea...

M-ai bine dispus! Multumesc.
Happy weekend!

Cristi spunea...

Excelente! Mai avem pana la toamna, de marti se incalzeste din nou. Bine ca am scapat de canicula. :)

vienela spunea...

Anca, pastreaza-mi si mie o crenguta din planta aia, pentru cand ne mai intalnim...
Nu am reusit sa intru ieri, asa ca ma vad nevoita sa iti spun: Sa ai o saptamana de vis!!!

Anca spunea...

kundalini, elly, minnie, cristi, vienela, iertati-ma ca nu v-am raspuns la comentarii, si eu am avut ceva probleme cu netul.
Multumesc ca mi-ati scris, va urez o saptamana buna si ne vedem la urmatoarea editie Happy Weekend gazduita de Elly.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info