Happy Weekend - editia 22

Concurs interactiv gazduit de Elly Weiss 

Poftim, de satura-te!

Sectiunea bancuri/glume:
recunosc sunt luate de la o prietena de pe facebook, care ne incanta cu bancuri noi. Sper sa nu se supere desi bancurile nu au drepturi de autor, dar ii multumesc pentru sursa de la care ma inspir.  
Iti multumesc Vali pentru starea pozitiva si postarile cu care ne incanti.

*
- Iubito, ai fost alaturi de mine la prima gripa...
- Da, iubitule, doar stii ca te iubesc...
- Iubito, ai fost alaturi de mine la acel groaznic accident de masina...
- Da, ingeras, doar tin la tine atat de mult...
- Pisicuto, ai fost alaturi de mine cand mi-au murit ambii parinti...
- Da, iubi...
- M-am gandit mai bine, imi porti ghinion!

*
Seful catre secretara:
- Cine ti-a spus ca doar pentru ca te-am sarutat de cateva ori ai dreptul sa lenevesti toata ziua?

- Avocatul meu.
                                                                *
Doua blonde se felicita de 1 iunie:
- Auzi, ca cica azi e sarbatoarea copiiilor. La multi ani pentru copilul din tine!

- Ce vorbesi fata, folosesc contraceptive.
Sa aveti un weekend minunat ! Happy Weekend

21 de comentarii:

anastasia spunea...

:) inedit motiv de divorţ! :)

elly weiss spunea...

Sunt excelente!
Eu cred ca numarul glumelelor este, practic, infinit. Nici macar ca versiune n-am auzit vreuna din ele.
Pisoii m-au amuzat si ei. In fiecare weekend, glumele i le citesc si mamei mele, care e de regula pe langa mine, desi habar n-are ca am un blog ;) Asa le si testez. Si radem impreuna :))
Happy Weekend!

Anca spunea...

Elly, multumesc
si eu ii mai spun bancuri mamei :))
Te pup, weekend placut
Happy Weekend!

Anca spunea...

anastasia: "da" :))

Kundalini spunea...

:)))) Hahahaha!

Anca, fotografia este... dementiala! :)))

Un minunat sfarsit de saptamana iti doresc!

simplyuniqueword spunea...

happy wkd! maxima prima fotografie! :))

OchiiVerzi spunea...

Cat de tare este poza :))))))))) si ultimul banc demn de categoria din care face parte :D

Happy weekend!

Cristi spunea...

Motanii din poza sunt mortali! :))

P.S. Poate scoti cuvintele de verificare de la formularul de comentarii. Sunt criminale combinatiile de litere. :))

Anca spunea...

Kundalini, weekend special si tie

Anca spunea...

simpleuniqueword, ma bucur ca ti-au placut motanii pofticiosi sau rautaciosi, depinde cum o iei :)

Anca spunea...

Ochii verzi - fotografiile cu animalele surprinse in faze haioase intotdeauna sunt reusite si starnesc amuzament, cat despre bancuri... fiecare le ia asa cum crede
Happy Weeekend

Anca spunea...

Cristi- motanii sunt surprinzatori de haiosi.
Despre cuvintele de moderare o sa incerc sa fac ceva in sensul acesta. Bine ca mi-ai spus
Happy Weekend

Minnie spunea...

Mie fotografia îmi place cel mai tare! Roscovanul seamana cu Mishu al meu..... Ce frumosi sunt!
Happy Weekend!!!!

Alyz spunea...

Saracutul pisoi :-w bancurile sunt amuzante rau :)))
Happy weekend! :D

Zdwuby spunea...

Primul banc il stiam , dar celelalte 2 au fost noutate:)) mi'au placut toate 3 oricum:)) iar imaginea?=))
O duminca frumoasa:)

Anca spunea...

Alyz - saracutul pisoi era cam calic pentru celalalt, nu stii care e vinovatul :))
Multumesc
Happy Weekend

Anca spunea...

Zdwuby - O duminica frumoasa si tie.
Happy Weekend in continuare

Mirela spunea...

O nouă doză de râs, și încă una de calitate! Pisoii sunt aboslut superbi, eu fiind iubitoare de mici felibe! Da, am doi, drăgălași și zvăpăiați!
M-ai amuzat, să ai o zi frumoasă cu multe bucurii și veselie cât încape! :)

Carmen RM spunea...

mi-au placut toate glumele :)) dar mai ales fotografia! este colosala :))
Sa ai o duminica minunata!

Anca spunea...

Multumesc Mirela, sa ai o seara placuta din weekendul care a mai ramas.
O saptamana buna!

Anca spunea...

Carmen multumesc, imi pare bine ca au placut glumele
O zi buna in continuare si un inceput de saptamana excelent!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info