Happy Weekend editia 23


Comunitate initiata Elly Weiss 

Am ales cateva caricaturi care imbina imaginea cu gluma

 Nota: se vede ca aceste caricaturi sunt semnate deci poarta numele autorului si sursei.

Sectiune citate: 

"Pesimistul vede dificultatea în fiecare oportunitate. Optimistul vede oportunitatea în fiecare dificultate." - Winston Churchil

"Toata lumea se gandeste sa schimbe lumea, dar nimeni nu se gadeste sa se schimbe pe sine." - Lev Tolstoi

Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea - Sigmund Freud

14 comentarii:

anastasia spunea...

Adevărate citatele acestea!
Mai degrabă snt observaţii e viaţă.
Weekend plăcut!

Anca spunea...

Da Anastasia avem nevoie uneori de aforisme despre viata.
Multumesc de vizita
Happy Weekend

Sergal Quilling spunea...

Mi-ai descretit un pic fruntea dupa o saptamana groaznica la munca.
Week-end placut si tie.

Anca spunea...

Multumesc Sergal
Weekend placut asemenea!

elly weiss spunea...

Ai ales caricaturi excelente. Vidu.ro e un site foarte bun, o data am apelat si eu. Cica "ceva molii" :)))
Citatele sunt atat de adevarate... Uneori ne trebuie chiar mai multe visuri...atat de oribila e realitatea.
Happy Weekend in continuare, draga mea!

Diana spunea...

Dupa ce m-am amuzat vine si una rece - ca-n viata! - "trezitoare" la realitate! :))

Pesimistul zice: Poate fi si mai rau de-atata...
Optimistul: Ai dreptate!
:)

Un vis pe care urmarim a-l implini chiar ca ne poate face sa vedem realitatea mai roz!

O Duminica minunata iti doresc!

Mirela spunea...

Ai găsit câteva caricaturi din genul care îmi place!
Și citatele sunt de excepție!
O duminică frumoasă! :)

Silving spunea...

M-am muzat tare cu caricaturile :))
Si vorbele,tare adevarate,mai ales ultima.Multumesc.

Anca spunea...

Diana - dupa ras vine si plans, mai trebuie sa trecem si la lucruri serioase :)
Happy Weekend

Anca spunea...

Mirela
multumesc mult de apreciere
Happy Weekend

OchiiVerzi spunea...

:))))) de asta poarta barbatii oglinda la ei ... ah!!! :D :D :D

Happy Weekend!

Anca spunea...

OchiiVerzi - da da :))

Nice spunea...

Foarte reusite cugetarile selectate de tine, Anca. A doua e preferata mea. :D Cred ca de acolo trebuie sa incepem cu schimbarea.

vienela spunea...

Atat glumele cat si citatele mi-au placut mult si vreau sa te felicit pentru alegerea lor.
Sa ai o saptamana frumoasa!!!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info