Intentionez sa colectionez plante aromatice in ghivece


Mi-am achizitionat de la un Hypermarket de bricolaj un ghiveci cu flori de lavanda (Lavandula angustifolia). Pare diferita de ce stim pe piata, am zis ca o sa imi fac si eu o colectie de plante aromatice. 
Imi place de Jamie Oliver in emisiunile sale, cand rupe cateva firicele din busuiocul sau rosmarinul din ghiveci si le pune pe o halca de carne care este pregatita de pus in cuptor. Yummy
Sa vedem ce o sa imi iasa cu noua mea colectie.
Lavanda o voi folosi, in caz ca va inflori pentru aromatizarea dulapioarelor si rafturilor, indeparteaza moliile si alte ganganii.
Am vazut plante aromatice in mai multe magazine dar astept oferte rezonabile.
Acum voi da cautare despre modul de ingrijire al acestor plante, cum se tin in mediul uscat, umed, la lumina, la semintuneric, umezeala etc. Imi fac de lucru cu cercetarea in domeniul gradinaritului in ghivece :))


10 comentarii:

Aniela Deby spunea...

Cadouri nu faci?:))

OchiiVerzi spunea...

O idee foarte buna si in acelasi timp un parfum permanent, chit ca e vara sau iarna. Sa nu mai spunem ca mancarea va avea un gust cu mult mai fresh daca adopti si plante aromatice comestibile ... mult spor cu mini-sera!

Anca spunea...

OchiiVerzi- mersi, mersi, sper sa nu incurc plantele :))
M-a apucat vrednicia acum toamna :))
Mersi pentru sustinere :)

Zdwuby spunea...

O idee foarte interesanta si indrazneata...sa ne arati si poze cand o sa dezvolti gradina, dar si cand va inflori lavanda:)

Anca spunea...

Zdwuby- stii chiar ca am emotii ca poate nu infloreste sau o pierd? :(
Totul e in faza de proiect :))
Cu siguranta va voi tine la curent cu etapele proiectului :)

elly weiss spunea...

Vad ca esti "croita" pe tot felul de achizitii :)
Desigur, glumesc. Eu stand la casa, am tot felul de plante de folosit la mancaruri. Aproape ca mi-e greu sa-mi imaginez cum e sa nu ai facilitatea asta.
Pe de alta parte...daca pui chestiile astea cap la cap...costurile cam care sunt? Ca daca un ghiveci din acesta este 20-30 de lei...de banii astia iei o gramada de verdeturi si, in plus, nici nu trebuie sa ai grija de ele :)
Pe de alta parte, infrumuseteaza casa, dar te vei atasa de ele si nu vei putea sa rupi din ele :)
Zic si eu....
Dar sunt curioasa ce vei face. Chiar sunt. Somn usor!
P.S.-Anca, antispamul chiar e necesar? E asa de greu cu el...

Nice spunea...

Chiar astazi intentionam sa scriu un articol despre ele. Am renuntat la idee si am gasit tema aici, la tine. Asta da surpriza!

Anca spunea...

Elly, da poate incerc sa substitui o gradina printr-un mic colt verde din casa. E mai complicat cand stai la bloc nu mai simti natura si pamantul sub picioare.
Achizitiile am mentionat ca sunt la oferta :)
Am incercat sa scot antispamul
o zi buna

Anca spunea...

Nice ma bucur de trecere pe aici si te intereseaza subiectul. Poate facem schimb de opinii.
O zi buna

vienela spunea...

Am avut intr-un an in ghivece busuios si patrunjel, le-a mers bine si am fost multumita.
Anul acesta am cumparat seminte, au rasarit frumos si au murit inexplicabil dupa o saptamana.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info