Miercurea fara cuvinte (34)

O noua editia la Miercurea fara cuvinte initiat de Carmen pe http://vis-si-realitate-2.blogspot.ro/2012/08/miercurea-fara-cuvinte-34-plimbare-cu.html


    In fata geamului de la etajul nostru, intr-unul dintre pomi, pe o creanga firava si-au facut cuib niste turturele, care au trei puiuti, sper sa tina vremea cu ei si sa isi poata lua zborul inainte ca vremea sa se inrautateasca.
     Ii urmarescc tot timpul si stau atenta sa alung cotofenele, ciorile, acelea cu pete albe alungite, care sunt rapitoare si carnivore.
     Nu stiu daca in imagine se vad si puiutii mici sub ea, daca nu, incercati sa mariti imaginea cu click.



12 comentarii:

Carmen RM spunea...

superba imagine! se pare ca te-a acceptat ca... mama-adoptiva pentru puii ei :)
happy WW!

FromMegwithLove spunea...

Am vazut pufuletii, dragii de ei!

elly weiss spunea...

Se vad puisorii. Sunt atat de micuti :) Doua pufosenii marunte. Pentru ca si mama lor pare si ea tot o pufosenie. Mai mare :)
Multumiri pentru imagine. N-am vazut niciodata asemenea pasarele.
Happy WW, Anca!

Anca spunea...

carmen, da s-a obisnuit la geamul nostru, cand iesim pe fereastra nu se sperie :)
multumesc

Anca spunea...

Meg, daa, ai vazut ce sweet sunt?

Anca spunea...

elly, daca ai stii ca in fiecare zi ii urmaresc, :)
imi sunt atat de dragi
mersi
o seara placuta

anastasia spunea...

Frumoasă fotografie!
Draguţi foc!
o seară plăcută!

OchiiVerzi spunea...

ce frumos :x ... daca vrei iti mai dau si eu cateva, am cu sutele pe aici :))))

Anca spunea...

Anastasia iti multumesc mult
O seara placuta si tie

Anca spunea...

Ochii verzi
ce dragut

Kundalini spunea...

Ce frumos! Si la geamul nostru veneau doua perechi de turturele - isi aveau cuib in pomi mai indepartati, nu i-am putut vedea... :)

Acum mai vine o singura pereche... Una dintre celelalte a murit... si din cate am inteles si turturelele se numara intre fiintele "monogame" :)
Ma gandesc ca o fi murit si perechea ramasa, sau a gasit... pe altcineva si a plecat... :)
Asa-mi place cand le aud, dimineata, "ganguritul"! :)

Viata fericita!

vienela spunea...

Cat esti de norocoasa. As sta sa ii privesc ore in sir daca ar avea cuibul la geamul meu. Sunt asa dragalasi.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info